1. Inventarisatie
Wellicht het belangrijkste onderdeel van alles, de inventarisatie. We kijken naar wat je al hebt staan aan hard-en software, aan de wensen op korte en langere termijn, maar ook willen we jou en je bedrijf graag beter leren kennen. Wat beweegt je? Waar verdien je je geld mee? Wat zijn de piekmomenten? Wat is de impact op de organisatie als het even niet werkt? Allemaal van belang om te komen tot de beste oplossing voor jouw organisatie.
2. Achtergrondinformatie
Binnen de meeste organisaties is er ook bedrijfsspecifieke software, denk aan accountancy software, CAD-tekensoftware etc. Om ervoor te zorgen dat deze naderhand ook naadloos blijft werken en eventueel geïntegreerd wordt in de nieuwe omgeving, gaan we de mogelijkheden vooraf bekijken.
3. Voorstel
Het voorstel dat je ontvangt zal de besproken mogelijkheden laten zien en ook verschillende opties geven om naderhand support te ontvangen.
4. Bouwen
Terwijl je gewoon lekker door blijft werken, maken wij een omgeving waarin we alles uitgebreid kunnen testen.
5. Testen & Accepteren
In de testomgeving zullen alle voorkomende handelingen worden uitgevoerd om ervoor te zorgen dat dit ook werkt zoals voor jullie het beste is. Na eventuele aanpassingen, kan deze geaccepteerd worden en zullen we tot de volgende fase overgaan.
6. Uitrollen
Het moment waarop jullie gewacht hebben, de uitrol van de omgeving en het live gaan. Hierbij houden we uiteraard rekening met het moment dat dit voor jullie het beste uitkomt.
7. Support
Support blijft belangrijk, zeker in de nieuwe omgeving. Het resetten van wachtwoorden, het bijsturen van de omgeving. Met een supportcontract weet je zeker dat je altijd snel en adequaat wordt geholpen.
8. Service Review overleg
Zeker 1x per kwartaal zitten we graag met jullie samen om de geboden dienstverlening te bespreken, ervaringen te delen, maar ook om te kijken naar nieuwe wensen die zijn ontstaan en toekomstplannen om zo te zorgen dat je altijd klaar bent voor groei.